fredag 14. mars 2008

REISEFEBEREN TAR MEG


Herlighet, nå gleder jeg meg nå, og gruer meg samtidig! Fyttirakkern, om tolv timer er vi mest sannsynlig sjekket inn på Gardermoen og sitter og tripper på en kafe og venter på at det skal blinke "go to gate" på informasjonsskjermene. En merkelig følelse egentlig..Det skal bli så innmari deilig, og så utrolig rart og ekstremt spennende!!:D

Jeg er nesten ferdigpakket, må få myggnettet mitt inn i posen igjen, pakke ned toalettsakene og finne frem hva jeg skal gå med, så er jeg klar som et egg. Herlighet, det kiler så fælt i magen at jeg nesten ikke vet forskjell på ut og inn!!

Well well:)


- Beate-

2 kommentarer:

Anonym sa...

åååå det blir morro :D
merker det kiler i magen når du skriver om at dere snart skal dra,da går det plutselig opp for meg at vi skal reise om en uke i morgen :D
det blir morro :D:D:D gleder meg til å lese hvordan dere har det ;)

Anonym sa...

Ååh! Beate! Nå har dere det sikkert kjempe fint kan jeg tenke meg! Håper reisen gikk bra og at dere kom dere trygt frem :)
Oppdater ofte da, må vite hva jeg går glipp av!