lørdag 22. mars 2008

Beautiful India, Kontrastenes land


Etter noen spennende og braakete dager i Mumbai, vendte vi nesa mot Goa. Et riktig saa fint sted med mye turister og lange vakre strender. Meget store kontraster fra Mumbai og uendelig mange turister. Kan vel kalle det syden. Charterferie. Men saa godt aa ligge paa stranda a gitt. Tilbragte en natt i straahytter paa stranda, helt fantastisk. Heldig for oss at vi valgte onsdag for de siste to dagene har ikke vaergudene vaert paa vaar side akkurat. Det har regna regna regna og torden som smeller som fyrverkeri. Vakkert er det, men en smule skummelt til tider. Og ingen kan huske at det har regna saa tidlig paa aaret noengang. Er det ikke typisk?
Nok charterfeber for denne gang, i morgen reiser vi til Lucknow hvor vi skal tilbringe de neste 4 ukene. Ship ohoi!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Beate og dere andre to! Høres deilig ut med litt sommer, og som dere har det bra. Kos dere masse videre!

CorinNa sa...

Misunner dere, snupper<3 Dere må ta avre på dere selv - og sef ta maaasse bilder!!:) hugs

Anonym sa...

Hei Beate...
NÅ gikk det opp for meg hvor lenge du skal være borte....HJELP!! Har vel aldri vært så lenge uten min flætt... Men men...
Tenkte jeg skulle misunne deg litt, det var KONGEføre, masse nysnø og strålende sol i påsken! (selv om jeg kunne byttet det med strand og 30varme...) :)

Kos deg masse i utlandet! Ikke spis ku eller gresshopper, og kanskje greit at dere bare går barbeint...så ungår dere alle misforståelser ;P

Kjempe gla i du vennen!
Stooor kozzz fra Stine

Anonym sa...

Heihei jentene mine! (Det er hovedsakelig Maren som er jenta mi for dem som lurer, men jeg gjør da ikke forskjell på folk!)
Jeg er ikke noe særlig misunnelig på deg akkurat nå, her er det alt for mye snø og de truer med mer minus! Men håper ihvertfall du koser deg masse, gleder meg til å se deg igjen, vi får ta en ufin helg i Oslo når du kommer hjem! Glad i deg kjære! Klem Lily

Anonym sa...

hola chicas..... gøy å høre hvordan dere har det. Her i Lillehammer er alt som før, snø, skole og forbredelser til eksamen. Ja blir dere ikke misunnelige nå? Kan si det er trist å bo alene, kom tilbake til meg, Maren!Pliiiiis. Kose seg masse, og ta vare på hverandre. Så sees vi plutselig:) Klem Heidi